I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

ERR ,

kenape diorang lebih penting kan boyf diorang dri kawan ? kenape bile diorang ade masalah
dengan boyf diorang , diorang bru nak crik kawan ? kenape bile diorang tengah berbahagia
dengan boyf diorang , diorang lupakan kawan ? macam kawan tuh takde perasaan .kenape bile
diorang nak jmpe boyf diorang , bru diorang crik kawan ?
untuk jdi kan rumah kawan sebagai port perjumpaan . kenape yeh bile kawan ajak
kelua kate tak boleh la , tpi bile tengok dlm mespesfesbuk gmb diorng kelua dgn boyf pye la belmbk.

kenape yeh ?

* Mane kau yang dulu ? kau yang lebih kan kawan dri segala nye ? mane ?

*mne istilah friends are everything boy are nothing tuh ? mne ?

*you know what , sebenarnye korang da lain ?

*so selamat berbahagia dengan boyf kesayangan korang hingga ke anak cucu yeh
byeee bestfriends ,