I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

ADALAH MINAH TUH =='

okeyy aku rasa tak puas hati lah kan , kau bercerita macam kau baik , bercerita kau betul segala nya , kau bercakap orang itu orang ini , tapi kau sedar tak kau sebenar nya cakap pasal diri kau sendiri ? yeh aku tahu kau manusia , pernah buat silap , whos care that ? what people do care is your fucking attitude , your shityy behaviours . trying to be famous ! okayy kau kata orang selalu kutuk kau , wehh orang takkan kutuk kau kalau kau tak buat dieorang ktuk kau lah , kau sendiri buat mereka meluat tengok kau , so mesti lah orang nak kutuk kan , kau pun macam tuh , tengok orang nie sikit , kutuk . alah perempuan semua sama , akan kutuk orang yang dieorang rasa nak kutuk , jangan cakap kau tak macam tuh .

kau dah femes , baru up sikit dari kamikami nie , dahbanyak songeh , lupa asal usul , manaa orang tak kutuk kalau mcmtuh ,
SAKAI !

tade kene mengene dengan kau , apesal kau nak terasa ?