I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa
ehem ehem followers sorry dah lame tak update blog . Malas plus entah lah , nak update blog but kadang kadang terfikir blog nih macam mendedah kan kisah kehidupan kita kepada semua orang sama ada friends or strangers . If kengkawan tak ape lah but if strangers yang baca , mesti a lil bit of shame feelings lah kan kan . Elok elok orang tak tahu bout our life diorang boleh tahu pulak melalui BLOGG .

But since bestfriend of mine busy with her own world and yeah dia ade bestfriend baru , aku ada kawan baru , masing masing tak perlu kan diri masing masing , aku mengambil keputusan nak bercerita dekat blog aku , yelah tak da tempat nak bercerita , so biarlah blog aku jadi tempat aku nak bercerita , ain't it right people ? :)

FIRST OF ALL ,

friends , do you all really know the meanings of FRIENDS ? do yaa ? i dont think so you know aite . kalau nak tahu makna kawan tuh , kawan ialah seorang manusia yang akan bersama kita tak kira susah atau senang , suka atau duka , hidup atau mati and etc . but aku tak tahu lah kan zaman dah berubah , otak manusia dah berubah even the meanings of friends pun aku rase dah berubah kepada susah tanggung sendiri , duka menangs sorang , mati masuk kubur kawan suka lah derr . kalau kita senang suka hidup baru kawan bersama . aint it right ? hahaha benda betul kan . aku tak tahu lah . apehal dunia nih da tonganglanggang , huru hara , haru biru semua adalah . Ada kawan dah hott sikit lupakan kawan yang belum hott nih , ada kawan pula yang ada masalah baru nak carik , aduyaii -,-

SECOND ,

sekolah ? tahu sekolah tuh ape ? sekolah tuh ialah NERAKA . sebab ape ? ada banyak cikgu yang busybody hal aku and mulut lancang sangat . bukan aku yang carik pasal , kau yang carik pasal cikgu , dah bila mak aku datang , tahu pulak nak tutup mulut acah malaikat depan mak aku . HIPOKRIT . padan kau otak kena cuci dengan mak aku . nak cari pasal dengan anak taikobesar . silap hari bulan aa cikgu .

THIRD ,

WORLD GETTING CRUEL AND CRUEL EVERY DAY WITH ME !
why why why ?