I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Walawehhh






<<<== Gambar hiasan









Aku sangat sakit hati bila orang tidak bertanggungjawab mula bercerita tentang aku . Kisah sudah lama . Aku ingat cerita tuh dah tenggelam . Tapi ia muncul semuala buat kan aku sakit hati . Malam semalam Irman bercerita kata dengar cerita aku melepak dengan rempit ? -,- yeah aku tahu , sakai lah kalian yang menyampai cerita kejadah mcm tuh . Rempit ? Ohh mentang kawan kawan gua tak hot macam lu ( yang bawak cerita ) suka suka hati mak bapak lu ja nak cakap dia rempit . Lu pakai benda branded , kawan gua pakai benda cikai , rempit ka tuh ? kawan gua pakai motor , lu pakai kenderaan berbumbung , rempit ka tuh ? Lu lepak pavi , kawan gua lepak bawah flat , rempit ka tuh ? Tidak kan ? Cuma kawan gua kurang sedikit dari lu lah . Lu tak boleh nak cakap dia rempit . Jangan di sebab kan lu lepak dengan budak hot lupa asal usul doh . Ingat sikit tuhan tak buat kau perfect untuk memperkotak katik kan manusia lain .


Kejadah kejadah sekalian , sila korek bontot dan bau .
Sebab kalian tidak ubah seperti bau itu .
BUSUK !


sangat bengang ni