I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

SECRET ssshhh -,-

OKAY aku nak share secret siket pasal aku yang korang tak tahu .


ZOMBIE
Aku sebenar nya takut gilaa tengok ZOMBIES . Serious ! * ha ha korang gelak kan * dah diam ! Aku lebih takut kan zombie dripada hantu . Taktahu kenapa wehh . Memang semulajadi dalam diri aku ni . Kalau tengok cerita zombie kadang kadang boleh menyebab kan aku menangis wehh !

BLOOD
Aku suka darah ! aku suka suka suka sangat .HAHA . Kalau boleh minum aku nak minum ja :D
Serious aku tak tipu dan tak pernah nak menipu !

HARRYPOTTER
Harrypotter ku saaayyaaanggg . Hehe aku sangat menyintai cerita harrypotter . Aku minat dia since i was 7 yo ohhh . :P

PIANO
Saya pandai main piano . Tapi takda siapa tahu saya mempunyai bakat dalam piano . Sebab saya tak pernah mengempar gempur kan nya . HAHA .

LIL WAYNE
Ini machaa aa . Saya mahu kawin sama dia besar nanti :)

MR RIGHT
Saya tak suka lelaki berkulit putih ! Saya nak yang not to white and not to black . HEHE .

LEMAS
Gua takut mati lemas , kerana ia sangat menyeksa kan -,-

NERD
Imma nerd . I read book alot . Kalau bagi aku tinggal dalam library pun aku sanggup , sebab banyak buku yang boleh aku baca :P


Tuhh jeahh untuk setakat nie . Bhaha .