I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

alkisah pada harinie

pada pagi yang indah ini , matahari sudah mencurah cahaya nya ke bumi . Tanda nya sudah pagi aku bangun dengan alhamdullilah dapat melihat dunia lagi , haiihh pagi pagi dah di arah untuk pergi ke kedai -.- beli beli dan lepas tuh balik .
Mama follow papa pergi kerja . Enjin sudah startt tunggu nak melepas , tup tup tup dah berambus , apalagi WILDPARTY BEBEH , brothaarr aku terus pasang music dan kami gilagila tak ingat dunia sekejap . Tik tik tik masa dah berlalu kami penat gila gila , kami menhumban kepala hotak kami yang dah tak betul dekat bantal dan TIDOR . Kami bangun , adik aku mengorak langkah dia . pergi merayau mana aku tak ambil tahu . Aku bangun terus online + texting dengan superman yang sentiasa ada hal -___- lepastuh ada orang gila mana menjerit luar rumah ' EERA EERA' aku tengokk . Syakir rupa nya , dia ajak lepak . Dengan muka tidak mandi , aku keluar lepak di port biasa kami . Dan cerita in berakhir dengan aku balik dan menghadap computer

THE END

gua tahu , cerita gua gempak