I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

HANJING


Aku tak tahu lah apa masalah orang sekeliling sekarang ni . Tak suka tengok orang senang sikit , lebih sikit daripada dia , nanti mula lah tak puas hati , kutuk sana kutuk sini . Buat orang panas hati . Aduh macha come on lah . Cek nak tny , awat hang punya otak jumud semacam >>> ?
Oh lorddd , selamat kan lah hamba mu dari mulut mulut manusia yang semakin hari semakin busuk ini . AMINN .
Ayat kau paling geligeli aku baca, memang perggghhhh menusuk jiwa aku aa , memangg semua bulu badan meromang tinggi senang cerita . Tapi agak aa kalau aku tak baca takpe , ni boleh pulak aku TERBACA . MEMANG SUPERBB :)