I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Perangai Cibb

Assalammualaikum kalian umat islam sedunia .
Haha . Ya alim sangat aku pada malam ini . HOHOH

Sebenarnya tonight aku nak melepas kan geram yang terpendam dekat blog . HEHE .
okayy nie pasal classmate aku sorang ni . Muka boleh tahan cun , jalan melenggang , depan laki cover ayu , ha itu aku tak kisahlah kan . Yang aku kisah sekarang ni perangai MENGELABAH dia tuh . Aduyai wa cer lu , gelabah hanjing sial . Rasa nak pacak jeh kepala dia .
Cer dia macam ni , time breakfast , aku line up nak amek makanan . bla bla di pendek kan cer time aku nak amek tetiba dia muncul kat depan aku and time aku nak mencapai makanan aku di rampas , okay dalam hati aku ' chill eera chill ' kali kedua aku nak amek dia rampas jugak . Memang silap aa kan , aku jerit dekat dia apa entah . Then aku lalu depan dia aku tolak kerusi kuat kuat dekat dia . Padan muka cari pasal dengan aku kan , HAHAHA . Ohh btw bitch , dendam aku still ada . Memang sampai bila bila aku akan buat JAHAT kat kau so better watchout girl .

Ha ni pulak munya minachi pun mengelabah sikit . Biasa aa brotharr budak AMPANG lah kata kan , hott gituuu . HAKTUIHHH TUIHHH PUI ! Haha aku just tanya dia about aku nak masuk silatt then boleh dia bagi ayat sial nie dekat aku ' ohhh if korang nak masuk pun , hmm korang nie macam JUNIOR aku aa cause aku dah 8 toyaa , korang baru nak start ' Heyy minahh , KAU TENGOK MUKA AKU NI KAN , MACAM AKU KISAH KEH KAU 8 TOYA ? Setakat 8 toya tapi tumbuk pun macam tumbuk hangin . lebih baik takpayahh doh . Sakai dah lah PUTEKK banyak cakap pulak . Sekali aku debuk , baru tahu . HAHAH ! Ehh jangan ingat aku main main ,

dahlah bye .

Assalammualaikum :)