I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Acrobacia

" Tiap tiap malam gua meroyan macam ni dalam dorm "

Sekolah ber"asrama"? Dari kecil aku memang teringin nak masuk asrama, sebab jauh dari mamapapa, dekat dengan kengkawan sejenis sejenayah seotakk dan se se lain. Yah tercapai lah keinginan aku pada tahun ini. Dan paling lanchio, bila dah dapat masuk perkara yang paling aku rindu , mamapapa aku. Tiap tiap malam gua kata, gua menangis teresak esak dalam selimut fikir rindukan mamapapa. Bila member tanya gua kenapa, gua kata gua rindu sama kucing gua. Gua cover. Gua takot kena copp anak mak. So gua hipokrit pada bab ni. Gua mengaku.

Tapi tapi tapi, itu semua kisah minggu minggu pertama laa. Minggu yang seterusnya, gua dah okay, gua boleh hidup, gua semakin lupa dunia luar, gua semakin lupa mamapapa, gua semakin bahagia dalam ni. Now tiap malam gua melaku gejala seperti gambar diatas. Gua nak kata " Asrama ? No hal la babe".

Hahax.