I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Iloveyouallfriends


"Marina Si BudakBaikk pun ada :P"

Hari bahagia aku di samping rakan sepen"jenayah" aku disaat kala dahulu. Tidak terkata hati melonjak gembira. Hati mula himba bila tengok gelaktawa, senyumgembira mereka. Rindu gelak tuh, rindu senyum tuh. Teringat saat aku disisi mereka tiap hari di "neraka". Mengharungi hari hari gelap aku bersama mereka. Mereka lah yang menerangi hari aku. Tapi sekarang. Hanya menjadi bingkisan kalbu. Boleh dikenang, tapi tak boleh diulang. Haih kenapa lah aku kena pindah "neraka". Meraka. Banyak berubah. Ada yang dah tinggi, gemuk, matang, semakin cantik/hensem and ada yang still maintain macam tuh. Ada yang semakin pendiam. Hehe. Mereka. Koi sayang mereka sangat sangat.

To Eela Anis Nysa Feth Abun FaizM Am Ifan Iman Timun Nabyl Fyrus. Thanks untuk hari semalam. Ilyasm♥

Aku rasa kalau aku maseh ber"neraka" di sec10. Mungkin buku kedatangan aku dan mereka penuh dengan pen merah kerana kepalasetan iaitu aku. Aku mengaku. Akan menghasut meraka untuk mengaibkan diri dari "neraka". Aku memang jahat. Pasal tuh masa depan aku agak kekaburan. Jadi memang patut aku dicampak ke "neraka" yang lagi jahanam. Dan tefakk, di "neraka" tuh, aku budak paling baik dan berdisplin. Jgn tk percaya sangat lah. Aku dah berubah, Kearah yang manusia yang ada masa hadapan. Berbaju besar, berstokin tinggi & paling penting bertudung labuhhhhhh ! Ohh jangan lupa sembahyang 5 waktu :)
So Nur Shaheera sudah menjadi budak yang teraammmaaat baik !

"neraka" = Sekolah