I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Si otak kreatif

" Gamba takde kenemengene sangat"

Aku suka poetry. Bagi aku mereka ada otak kreatif. Kreatif untuk meluahkan perasaan mereka dalam bentuk sajak atau cerita yang penuh dengan bersalsafah-ing. Aku cuba untuk jadi salah sorang poetry. Dgn harapan otak aku dapat ber"co-op" dengan hati aku, untuk meluahkan perasaan aku macam mereka mereka tuh. Tapi apa yang terhasil hanya poet poet "haktuih" yang aku baca rasa nak bagi fakk kat batang hidung sendiri. Siasia. Jadi, aku tak minat dah nak ber"poetpoet" ni. Apa aku rasa, kasi straight, takpayah nak ber"poet", sebab aku taknak dapat fakk dari orang lain. Takut aku panas, aku ter"fakkap" orang tuh.