I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Bout THEM .

Kak phea
Baik, tegas, caring & comel sangat. Saya selalu tido satu katil dengan dia. Bila saya ketakutan dia selalu peluk saya, eraterat :) Bila saya patah semangat, dialah yang bangun kan saya balik. Tapi bila dia tkd mood, paling saya takut nak tegur. Sebab sebab hanya tuhan sahaja. Hehex. Bila saya buat lawak jeh, mesti dia cakap"Haha, eera ni senget lah" Hehe. Comel sangat. Iloveyoukakphea >.<

Rose
Hish si gf amirul ni kan. Haha. Dia ganas tapi dalam hati bapak ah. Baik gila. ;)
Saya rapat dengan dia. Pergi mana mana mesti sama sama. Just last week kitorang gaduh. Sebab perselisihan faham jeh. Then now baik balik ;) Dia memahami aku. Syggg kau wehh

Leeya
Haha kau lawak. Layan dia sumpah pening. Alya zulfa si kerererereng. Hahax. Dia jeles bila aku rapat dengan rose. Alah chill la leeya. Sume aku sayang, Sume aku rapat lahh.

Af
Atoto budak mereng yang selalu kena buli dengan aku ;) Hahax. Chill wehh. Nothing bout her. just dia baik and nama benar dia adalah AIN FARHANA but dia tak suka nama dia tuh, thats why kami kena panggil af jeh. Duhh wierd la kau -,- haha

Sri
Si dia pemurah hati. Kitorang selalu bedal makanan dia, tapi dia tak penah marah ;). and dia sangat caring thats why kami panggil dia UMMI. Hehex.

Hanis
Budak ni dulu sangat berdisplin. Mane nak buat bising macam kitorang yamg lain. But now macam ayam aa mulut dia. Potpetpotpet jeh. Haha bila aku tanya kenapa dia jadi macam ni, dia mesti cakap " aku kurang kasih sayang, tuh yg jadi mcm ni" Haha lawakkk la kau ;)

Sampai sini jelah duluuu haha tak larad nak typee hehehx,