I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

“ lari lari aku lari dari sini untuk mencari ketenangan diri“

Aku terpana, aku terpana dengan perrubahan. Perubahan yang kemain nyo. Apa ni apa ni? Kenapa boleh jadi mcm ni. Hati aku mengamuk tnegok perubahan tuh. Wehh wehhh tolong. Aku taknak perubahan ni. Hm samapai bila aku nak terseksa bagai ni, aku mati baru kau nak stop? Babi aa mcmtuh. Aku nak rasa bahagia jugak. Siol. Tafakk lah. Dahlah aku nak lari dari sini. Aku nak deactive acc aku, aku nak tukar numb and paling bagus aku tak lama tinggal sini. Aku akan pindah. Bagui nohh cek sukak. Cek tamo dok sini lamolamo. Sengsara cekk!

P’s: Memang mcm kompem aku pindah rumah jeh. Mcm mne nak jumpa besties aku kat siney ? :’(

Ayiee,

Sorry ayie, I cant love you and I’cant accept you :’( Hati I tak boleh terima sape-2 skrg. Hope yo’ll undrstnd my situation I’ve been through right now.


____________________________________________________________________


Peacee yo'