I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Lek luu

Yeahh babyy aku balik hostel esokk ! Mcm bapakk ah . Suka nya aku .

Ohh dah bahagia , lupa aku . Baguss aa .

Asyik lepak mekdi jeh , boring aku .

Adik aku dapat fixie , aku tak dapat apa . Memang dah biasaa .

Patut nya harini nak ride dengan abun , tapi tak jadi . Memang haiyoo

Kenapa aku delete kau ? Suka hati aku ah . Sejak bila kau kesah ni .

Sekolah ? Okayy .

Exam ? Akaun lulus but math macam biasa F .

Ayiee ? Boyfiee ? No lah . Kawan jeh .

"Mana superman kau?" tanya kawan.
Jawab aku "Dia tengah bebahagia dengan sekian sekian"

Buhbye mcm biasa aku tkd mood,
bak kata mak aku" eera kau ni complicated la"