I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Frasa menarik.

' Comelnya budak nih. Macam barbie '
#tkdekenemengenepundenganceritaakunakcer


Okay mukadimah bermula.

Minggu nih balik asrama seminggu jeh then minggu nih balik cause puasa kan isnin nih. Blayaya. Cerita kat asrama for this week. The whole week waden takde. So party yaww. Like crazy kitorang bebas. Budak budak main phone tayang tayang lagi. Sumpah best kalau waden takde. Hari Selasa birthday Aainaa. Time makan malam. Aku dan Moon menjalankan misi kami. Duduk tepi pintu sorok dari Aainaa. Ainaa datang jeh. BOOYAH ! Kena simbah air sabun. Kahkah. Padan muka aok:D. Esok tuh pulak birthday Aishah. Pung aku & Moon simbah air sabun. Spray apekejadah tah. Teruk gila. Haha semua cakap kat aku 'Tunggu aa kau eera. Birthday kau, aku kena kan' Weehee thts mean kena sediakan payung sebelum hujan kan ? Ngahaha. Ohyaa minggu ni exam. Aku tak study langsung time exam otak blank. Watlek jeh kan bro ?

Ohyaa. Selamat Berpuasa kalian :)