I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Party Like A Rawkstar

Semalam. Lebih kurang pukul 9 malam. Aku and family aku gerak karoeke dekat area rumah lame aku. Iaitu dekat Suara Kota Damansara. So hell yeah rindu nya tempat nih. Kenangan demi kenangan. Cehh jiwang. Sampai jeh, masuk bilik VVIP yg tak serupa VVIP tuh. Dan mereka melalak. Ops sorry aku tak menyanyi dengar orang menyanyi jeh. Pukul 12 jeh aku dah tertido. Mengantok. Penat telinga dengar mereka menyanyi. Pukul 1230 habis. Turun. Haah ni lah part yg paling aku terkezzuuut. Pergh. Siot. Know what aku ternampak membe Ex aku. so okayy jelah. Buat buat chill. Betul kan rambut siked. Haha. masuk jeh kereta, Jalan belakang kereta dorang, DIE kelua. BERTENTANGAN MATA WEHH, BERTENTANGAN MATA. Fakkap ! Dia usha panas jeh. Haha yeah bie aku yg salah. Aku yg buat kau sakit hati. Maaf wehh. Chill kisah lame >.<. Heran pulak kau nak sakit hati keh tak. Weehh muahhahaha :)