I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Celiwta.


Like seriously lama gilakk aku tak update blog. Yeahh busy kott. Banyak cerita nak cerita tapi takde masa nak bercerita kat blog. Naik berhabuk dah cerita aku ni.

K firstly aku nak cerita about kenakalan aku and kawans aku baru baru nih :P.


" Gambar Di Rooftop"
Aku, Leeya, Moon, Aini, Bieyah, Zatika, Qila and adik kitorang naik rooftop asrama. Lols itu salah satu tempat larangan. Yelah tempat tu tinggi kott. Kalau jadi ape ape kan susah. Haha whatsoever. kitorang redah je. Memang superb. Best gile tempat tu. Kat atas tu kitorang jumpa kotak rokok so kantoi la senior last year smoking kat atas tuh kan. Haha. Kitorang lepak lepak. Buat video kitorang kutuk dan menyanyi. Blabla naik memang senang. But nak turun dia --' hmm semua senang je nak turun. Tapi aku 5 minit jugak lah fikir macamane nak turun. Last kali aku tutup mata je turun. Hahaha. Pengalaman :P tup tup tup kantoi lah jugak dengan exco exco . Kakphia shes my kakak dorm and my exco and yeah SF's ketua blok, buat muka. Yelah pe takk nya yang pakat naik semua stok SF1 je dalah dorm dia kan. Mane tak naik hantu kakphia. Rollcall malam. Memang kitorang semua kena kawkaw. KakFika N. " Sape yang naik rooftop ha?" Semua gelabah. Budak rooftop semua kena kedepan. Dengar exco membebel semua. Skipskip. Dorang fikir nak denda ape kat kitorang. Kitorang terima dengan redha dan hati terbuka. Pandai buat, pandai tanggung lah kan. Haha. Denda kitorang ialah kena pakai signboard gantung kat leher. Signboard berbunyi " Kami Budak Rooftop" Woah. Haha since that day lah kitorang digelar Geng Rooftop << Market je bunyi. Hahaha. Tapi kitorang tak serik. Always plan nak naik, tapi mesti ade halangan. Hahaha.

Minggu pertama bulan puasa. Waden ade kan Pertandingan Nasyid antara dorm. So semua kene masuk ==' Pengalaman pertama aku masuk nasyid. Haha. Malam practise tu ada peristiwa yang aku takkan aku lupakan. Yelah aku terasa gila kott. Tapi since that peristiwa. Ia lagi mengeratkan hubungan antara dormmates aku :) Haha. Ohhh yeaah kitorang tido pukul 230 practise pejadah semua tuh. Esok siapsiap. Menyanyi menyanyi. Dan keputusannya ialah

1# SE2
2# SE1
3#SF1
4#SF4
5#SF2
6#SF5

Yeahh dorm aku dapat number 3 :)

Aku taktahu kenapa . Semakin hari aku dan kawan kawan aku yang lain semakin nakal. Memang tahap gila aa nakal . Taknak lah cerita ape kitorang buatkan. Takut kantoi pulak. Haha. Yang tak boleh blaaa lah kan. Jumaat harituh ade Majlis Salamsalam la kan wish hari raya semua. Salam cikgu. Salam senior. Sampai je nak salam kat Kak Yien << Shes Ketua Exco perempuan. Dia wish semua. Aku pun wish. Then suddenly dia cakap " KAU SELALU PONTENG PUASA KAN?" ELEH AKU TAHULAH. PUASA TAHU JANGAN PONTENG PONTENG" Sumpah aku pelik mane dia tahu. Haha. Aku pun gelak. Die gelak. Haha just ye kan je :P

Ade cerita lagi. But hmm malas la. Hikhok. Btw harituh meet Myra. Lawls rindu dia :')