I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

exaaam

Tumblr_ls1gg3r99t1qaodr1o1_500_largeOhmaaigodd tak percaya 2011 gonna end soon
. Lagi a month nak school holidays ( Y ) 
Thats mean semua pelajar akan menghadapi Final Exam la kan. Aku tengah menghadapinya sekarang. Since khamis semalam lagi. Semalam paper BM. First paper 2, yang pasal novel cerpen semua tu la kan memang boleh buat cause dah study tapi bila sampai paper 1 yang kena buat karangan tuh otak aku jadi blank. Shitttt. Aku memang takde idea langsung. Aku redha jelah. 
Harini pulak exam paper " Application of computer in business" Sumpah aku kata senanggggggg. Hahaa minat memang la senang kan. Paper tu dari pukul 8 until 1030. Pukul 915 aku dah siapp XD yang tak boleh blaah depan belakang tepi semua minta jawapan. Mentang mentang aku siap awal ingat jawapan aku betul lahh. Insyaallah betul. Ammiiiiiiiin ;) Lols. Isnin ni Bi and Sejarah. Likehellyeahhh sejarah. Rawr. Haha. But aku rasa BI aku mesti fail cause aku dah makisumpahseranah dekat teacher aku :D