I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Problems


224432_10150289755087188_735437187_7717604_5353785_n_large

Haaaaaaaaluu. Hmm. Alhamdullilah semua dah settle dekat asrama. Just cikgu Bi aku macam sial tak habis habis perli aku. Haha watlek cikgu, aku dah bercerita with my mum so isnin ni kau kena. Bodah aa kan harap je cikgu. Kau patut bagi aku nasihat bukan nak perli perli pejadah semua. Kewl. 
Harituh balik, semua macam " ohh baru reti nak balik ehh?" Haha. Siap buat cerita Arniszan pindah lah apelah. Sandiwara jeh. Tengah happy tiba tiba dorang cakap dorm kena denda tak boleh tidur dorm sendiri, thats mean kena merempat kat dorm lain lah kan. Hesh bala bala. Dalah dorm aku je yang kena. Not fair lah kan. So  merempat lah kat SE. Haha memang superb. Blayadayada. The Kakak entaah apa tak puas hati dengan kitorang. Sesedap mulut dia je kata " SF1 nih memang gampang" Ohh sedapnya mulut. Tengok aa kakak dorm SF1 siapa kan. KAU JUGAK KAKAK DORM SF1. Bangang.