I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

G stands for?


Argghhhhh dah cuti sekolah. Ah asal la awal sangat cuti nih. Aku nak stay asrama. Tak puas lagi
lepak with dormmates. Kims ah. Hmm okayyy story for this week :) Lalala memang best duduk asrama bila dah habis exam cause memang terasa kebebasannyaaaa. Nikmaat wehh ;)
Aku balik paling awal hari isnin tuh. 330 dah sampai. Sebaik Gajah with Sri ada/ Takdelah takut sangat kan. Haha. Alya and moon kencing aku kata nak balik awal juga lah pejadah sekali semua sampai pukul 530--' bengkek aku yang menunggu. Wekkkk! Selasa tuh sekolah macam biasa lah kan. Taaaapiii memang bebas lah tambah tambah lagi ramai form 4 pergi apatah with orang jepun tuh aku tak pergi lepak la dekat kelas. Memang best la aku alya with dah boring merayau dari satu kelas ke kelas lain kacau orang tidur. Kitorang siap snap picture dorang tidur lagi :P
Rasa bangunan tuh macam kitorang punyanye je cause sunyi kitorang je buat kacau. Haha. Hari rabu pun centu, Hii. Malam rabu tuh ada Jamuan Dorm. Setiap blok kena buat persembahan. SF gabung with SE. Buat dikir. Haaa sumpah gempak tapi tak boleh kalah dikir IR la kann ;) Hahah. Ghodong malam tuh huruhara koi tengok HAHA. Best malam tuh walaupun mata bengkaak. Grr. Khamis pulak kat sekolah cam biasa merayau cause form 4 tak boleh duduk dalam kelas dah. Kena duduk bengkel. Tapi PPN mana ada bengkel kan. SO rempat ah kan. Aku, Lily, Moon, Af, Jiha, Ayu, Qila semua kecoh. Haha. Duduk dekat koridor. Lily menyanyi kitorang buat macam dikir. HAHA lawak je :D Lepas penat buat kecoh. Pegi surau.Dorang boleh bantai rogol aku ramai ramai. HAHA buat video pulak tuh--'Then semua senyap. Tidur. Haha. Yang tak bestnya aku bangun bangun, aku pergi tengok cermin nak usha mata aku yang bengkak ni kan. Tengok tengok mata sebelah kiri aku berdarah dekat dalam. Kabut gak tapi lek je lu. Haha petang tuh aku snap picture Moon with gibob, abang angkat tersayang dia kan :P HAHA comel je. Dah lah dua dua chubby :P Lepas tuh teman Alya snap picture with Hasiifff. Abang kesayangan Alya kan ;D Aku je tak dapat tangkap gambar. Gr ghodong menipu boleh ah. Takut sangat --' sampai lah aku balik tak dapat jugak tgkp gmbr err :') Haizh.Malam tuh kemas locker. Kosong kan locker. Terasa kesedihan yelah rasa baru je jumpa dorang. Sobs sobs. Jumaat tuh ghodong dah janji doh nak tangkap gambar with aku. Tapi tak sempat seperti aku cakap lah kan. Yelah terpakse dengar ceramah 5S dekat DM. Bapaklah. Baliik tuh aku dah angkut bag baju naik atas balik cause aku stay kan. Tengok tengok terpaksa juga balik cause mata aku dah berdarah teruk sangat. Aku stay sebab aku nak tengok kawan kawan aku tapi aku fikir jugak memang aku stay, aku tak ubat mata aku aku akan dapat tengok dorang untuk minggu ni tapi bila mata aku dah teruk. Macamana aku nak tengok dorang? Mesti dah tak dapat tngok dorangkan. So aku pun rela tak tengok dorang untuk minggu ni dari ta dapat tak dapat tengok dorang langsung kan:')

To SPM CANDIDATES,
Good luck korang. Do the best.
Ghodong pun sama.Goodluck awak. Saya akan sentiasa doakan awak :)