I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

love


HAHA ni malam jumaat punya kisah.

Time prep. Aku lepak dorm aku punya bilik prep. Gelak gila gila lah dengan semua. Boleh pulak time tuh semua bawak kelua phone. Text lah. Dengar lagu. Bergayut semua adalah. Tengah happy happy gelak gelak semua. BAAAAAM bunyi pintu kena tolak dan terpampang lah muka WARDEN. Phone aku dekat tangan je. Dalam fikiran aku, memang kantoi lah malam nih. Sumpah kantoi lah. Tapi aku campak phone bawah kerusi. Last last tengok phone Zatika je kantoi cause dia tak sempat nak sorok, die letak je atas meja. Memang cuak gila laah. Yelah tetiba terpampang muka dia kan. HAHA lawak je.

" Gambar before Warden naik btw baju kami sama doh"

Time nak tidur pulak. Alya pegi kacau Moon bagai. HAHA aku ternampak phone Alya dan aku ternampak juga bedak. Aku fikir " ohh buli moon eh, aku buli
kau" HIHI apalagi aku amek bedakk tabur atas phone alya. HAHA. Then dia nampak dia tak buat apa. Dia chill je. Aku angkat phone dia yang berbedak tuh. Aku campak dekat muka dia. Dia bengang. HAHA lepas tuh dia amek losyen campur bedak tonyoh dekat muka aku. HAHAHAHA orang semua ketakutan cause orang minyak, kitorang boleh menjerit jerit.

" Inilaaah keadaan phone Alya. Terima kasih kepada saya kerana saya buat"

Esok tuh Warden Zatil cakap " Malam tadi orang tengah baca yasin. Ada yang boleh menjerit jerit. Hm tak takut orang minyak ke" HAHAHA lawakkk :D

-The end