I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

#TerasaKe

"Aku takda bf nak backup aku doh, untung lah kau" HAHA

K caption di atas takda mengena dengan yang masih hidup atau yang sudah meninggal dunia ye. So peace yo. ^^. Macam macam dugaan doh tahun ni. Tahun paling banyak bergaduh ah dengan kawan kawan. Ops sorry bukan gaduh dengan kacip ye. Gaduh dengan kawan yang tak seberapa nak kawan. Thats why boleh gaduh. Dah gaduh macam macam, before tuh aku taktahu lah dia ikhlas ke tak kawan dengan aku. Lalala k dah. Eh harini aku balik asrama lah. Nak jumpa my kacip kitewww. Shalalalala. Kacip kiteww baik. Alhamdullilah tak penak gaduh serious serious ni, kalau ada terasa sesama sendiri, diam tacing gitu gitu je, nanti men"gila" balik kan. Itu baru KAWAN doh. Haha. Iloveyouallgegal :*Kalau kita ade gaduh tak tahu nak cakap apa tambah tambah pasal orang lain. Hm sedih doh. Orang yang kita dah anggap sebagai part of our life boleh nak gaduh. Kutuk mengutuk terkutuk? Benda biasa. Adat seorang manusia lah benda tuh. Semua orang buat doh. Ulang suara SEMUA ORANG BUAT DOH. Haha. Faham tak cerita aku nih? Faham faham jelah yehh ;)