I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Braces.



Haaaaaaiiiii akhirnya dapat jugak pakai braces. Yeayyyy! Haha thanks to my mom ye. Muah sikit mama :* Actually aku dah pakai since 21/12/11 lagi. Tapi harini baru nak update dekat blog. Hewhew. Blabla. Disebabkan gigi aku tak teruk so tak mahal lah around RM 3k+ je. Aku buat dekat klinik private area Ampang. Mak ai ramai buat braces dekat situ. Mungkin sebab cepat kott boleh pakai. Yelah aku buat xray and acuan gigi last week. Tengok tengok this week dah boleh buat.

Siapa cakap pakai braces menyakitkan? Tak langsung doh. Mungkin sebab aku tiada gigi kena cabut. Thats why tak sakit. Haha. Tapi serious tak sakit pakai braces ni. TAPI 2 hari lepas tuh baru rasa cam sakit. Bukan sakit apa just gusi berdenyut denyut je. Then tak boleh makan benda keras semua. Aku dah 3 hari ni tak makan nasi. Makan bubur and sup je. Tak boleh kunyah doh.Rasa macam tiada gigi je. Kurus lah aku lepas ni. Weheee itu yang aku nak tuh. Lols. Yang paling bestnya bout braces ni, kita boleh tukar tukar color braces dia every month. Bukan boleh tapi its a must k. Now my braces color merah. Next month tukar color PURPLE pulak yeayyyyy :3 Can't wait. Serious rasa tak selesa sangat. Nak cakap pun macam susah. Jadi macam pelat pelat sikit. Cause rasa macam ade benda melekat dekat gigi kan. Haha.


Thats all nak cerita. Assalammualaikum.