I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa
"Senyum kekalahan ber-bowling"

Hiuww. Dah dua hari aku tidur dekat rumah cousin aku. Rumah cousin aku dekat Damansara. Hiuw. Sangat penat dua hari ni. Baru harini aku ada kesempatan untuk online. Kelmarin ber-bowling dengan mereka. Aku sangat lah teruk bermain bowling. Malu aku. Semalam pulak, aku ber-karoeke. For the first time weh, aku nyanyi weh. HAHA aku dengan cousin aku iaitu afiq. Kami dua orang je dalam bilik karoeke tuh. Haha dia orang pertama dengar suara aku bernyanyi tahuuuu. Malu nya malu nyaaaaaa. Aku je yang conquer menyanyi. Kesian afiq.

K ucap kan "untunggllaaahhh" dekat adik aku kerana dapat drumset from dad. Aku jeles