I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Them


Kekadang ada cerita yang aku teringin cerita dekat sini. Tetapi ada tapisan yang buatkan aku tak boleh cerita dekat sini. Dengan type dekat blog ni kekadang boleh buat kan aku rasa lega sebab aku dapat luahkan apa yang aku rasa. Tapi tak semua yang aku dapat luahkan dekat sini. Itu sedih. Kalau boleh semua benda aku nak cerita dekat sini. Supaya bila aku dah besar nanti, aku boleh baca balik apa yang pernah berlaku dekat diri aku ni kan. Hewhew semua yang berlaku time zaman sekolah kan kenangan :') Kenangan sangat sangat tahu.

Tipu lah kalau aku cakap aku tak rindu dekat Kakphia & KakAien kan. Entah lah tetiba harini rasa rindu sesangat dekat dorang. Semacam je rasa rindunya.
Teringat weh kenangan dengan dorang. Terutama dengan kakphia. Aku paling rapat dengan dia dalam dorm. Hmm.
Tengok lah apa kakPhia tulis dekat twitter dia. Dan dia fav semua gambar kita dekat asrama. God rindunya kau kakak !
"Aku tak sangka kau macam tuh Eera. Aku paling rapat dengan kau. Tapi kau tipu aku"
Ayat dia ni sampai sekarang aku ingat lagi. hmmmmm kakphiaa rinduuuu. K taktahu kenapa aku rindu gila babi ni dekat dia. Kalau dia ada depan mata aku nak peluk, cium dia. Rinduuuuuu :'( Mungkin ini balasan aku kott sebab tak hargai dia dulu/ Apalah nasib aku kan. Merindu tanpa kata lah nampaknyaaa.

KakAien aku tak rapat sangat. Tetapi masih sayang dan rindu dengan dia. Rasa bersalah pulak bila reramai macam benci dia sebab dia bagitahu warden pasal benda tuh. Tapi sebenarnya bukan benci tetapi terasa lah kenapa lah kan tak backup kitorang. Sedih tuh je. Tapi still sayang dan tengah merindui dia jugakkkk!

Dorang adalah salah satu kenangan 2011 aku yang takkan aku lupakan :')