I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

April esok ! Yeayyy



Selamat pulang ke rumah lagi dan lagi :D Arghh minggu yang sangat penat minggu ni. Sumpah banyak activities. Ohyeahh hari rabu hari tuh ada Explorace Peringkat Daerah for Kelab Pengguna. Actually aku bukan Kelab Pengguna pun. Haha k sekolah aku jadi tuan rumah. Ramai dari sekolah lain datang semua. Aku group with Arniszan, Azny & Faridah. Sumpah penat sekejap lari sana, lari sini. Mase last tugasan kami, kena pergi ke check point first balik, tengok dari jauh dah ada group laain dah ada. Tapiii tuptap dapat tempat number 3 :D Happy tak terhingga. Oh yang first place di menangi oleh Seri Bentong- semua lelaki, second place pula SMK CEMOMOI - pun semua lelaki. So that's mean kami jelah group yg semua perempuan menang *bangga.jpg* hahaha. Alhamdullilah. Kitorang menang dapat sijil dan duit RM400.00. So sorang dari kami dapat la RM100.00. Wihiiii :D tak sabar nak dapat. Kuikuikui XD. Minggu ni juga setiap petang aku kena turun untuk Kem Pengakap and softball. Argh penat tapi best. Taklah asyik duduk dalam dorm tidur je macam last year -,- haha. Untuk kem pengakap ni setiap petang and malam kena turun. Bayangkan lah dah berapa banyak kelas malam aku terpaksa ponteng. Kem pengakap minggu depan dekat Janda Baik. Tak sabar :D Selepas minggu kem pengakap ni pula ada soffball dekat Teknik Temerloh for 3 days dekat sana. Tu pun kalau aku dapat dah lah banyak ponteng latihan sebab terpaksa pergi pengakap kan. Lols

Oh jumaat semalam ranking ujian 1 dah keluar. Alhamdullilah menaik ranking aku


Takde fail tapiiiiii kannnn ade 3 tak credit tuh. Mak saya dah membebel macam orang gila -,-

Minggu ni juga ade masalah datang. Haih entah lah elok elok form 4 taktahu. Sekarang form 4 dah tahu. Buat malu muka aku je. Elok elok dorang respect aku, sekarang mesti tak nya la !

Ade harituh aku lepak sekejap dengan adik angkat aku boleh dia tanya pasal kes tahun lepas aku. Baapaakk maaluuuunya lah ! Dari mana dia tahu ? Form 5 lelaki juga yg cerita. Bodoh siapa yg sampaikan cerita tuh!

SPM COUNTDOWN : 218 DAYS MORE . MENYERAMKAN