I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Dancing in the moonlight

Assalammualaikum everyone :)


Shalala. Actually it has been a month aku tak online. Yelah last week punya minggu balik kan aku tak balk aku gerak rumah Alifah dengan Aainaa and Azny dekat Mentakab, Temerloh tuh alaah ada last post aku tuh ;) Lawls

Ohyeaahh last 25th of february harituh ada hari sukan. Alah aku rumah biru yang kalah dapat number 3 tuh je -,- haha aku just amek bahagian 4x400m. Tak menang pun. Number 2 je pun. Lawls. Sereh minggu sukan tuh memang penat. Everyday turun padang pukul 3 petang. Bayangkan kegelapan yang melanda dekat kulit lah kan. Haha dah lah masuk tarik tali. Dapat number 3 juga -,- haha janji tak last kan. Minggu yang sangat memenatkan anggota badan. Tuttap tuptap minggu selepas hari sukan tuh exam pulak. Memang kitorang semua tak terbelajar lahkan. Sebab semua kepenatan sikit en. Haha.

Exam ? Exam ? EXAM ?! Ergh akaun lah paling aku rasa nak je hantok kepala hotak aku ni dekat meja. Paling menyusahkan hidup aku lah. Sesak sesak. Math? Okay je bila dekat soalan form 5. Bila sampai soalan form 4, otak secara automaticnya blank sekejap. Blank out terus, Haih nasib lah kau.

Hidup dekat asrama sekarang macam kitorang ni semua tak amek SPM pula tahun ni. Tak nampak sangat lahyang struggle gegila sebab nak SPM kan. Semua watlek cam honeymoon form 4 tuh belum habis lagi. Eh cakap orang lebih. Sebenarnya aku pun sama je. Study sekejap sekejap. Macam aku ni SPM lagi 2 tahun gayanya. Dulu boleh lah Kakphia semua ada boleh diajak study sekali memalam stayup semua. Now? Semua sebuk dengan phone je memalam. Aku pun tergolong sekali. Tak pegang phone time malam memang tak sah lah. Dulu boleh ke tak bawak phone pergi asrama tuh. Boleh je hidup. Now kalau boleh nak gam jea phone dekat badan ni. 24/7 lah kena ada. Harus. Wajib gitu. Pelik juga aku ni.

Sampai kesini sahaja mukadimah kali ini. Dah mengantuk ni *yawning*
Goodnight love.