I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Goodbye April.



Assalammualaikum

- Saya nak bagitahu saya dah nak exam ni. Tapi macam-macam hal pula yang berlaku. Haih. Ape ade hal ni. Jangan lah macam ini gayanya. Penat saya.

Homework dah bagai air sungai yang mengalir deras yang tiada penghujungnya. Kasihani lah kami wahai cikgu-cikgu sekalian. Kami tahu impian anda nak tengok kami dapat straight As, tapi jangan sampai otak kami naik nak meletup.

Kawan? Kawan? Every year mesti ada masalah kawan. Kawan! Kawan! Susah nak dapat kawan yang betul-betul fahami kita ni. One in the million, you're~

Boyfriend? Alah saya nak berhenti ber-boyfriend sebentar. Jadi tolong lah faham. Just to let you know that I will love you, forever.

Jumaat lepas paling kelakar. Aku. Moon, Af dan Arniszan balik bersama. Naik bus luar. Dengan selamber badaknya. Kami tukar baju dan freehair. Tengah otwnya berjalan kaki nak ke KFC, boleh pula nampak CIKGU AZLINA. My cikgu sejarah. Die dengan muka terkejut dan berishtigfarnya. YaAllah sumpah saat paling rasa nak panjat bangunan dan terjun. Yang pasti dia tak perasan aku sangat. Dia sangat perasan Moon. Hahaha Arniszan, anak kesayangan cikgu Azlina. Tak duduk diam, risau gila. Leklaaa kena isnin ni samesame ye awok ;) Selepas itu, kami gerak karoeke dengan Zatika, Qila n Bieyaa ;) Paling syiok layan ' Goyang Inul' dengan dorang. Tergelek-gelek kitorg dalam bilik karoeke tuh. Yelaaa nak lepas kan tension sebelum menghadapi Midyear exam kan. Haha

After this 3 weeks lagi kami tak balik. Exam pun 3 weeks pula tuh. Laaameee weh. Wish me luck for my midyear exam k. Hope dapat score . Amminnnnnnnn ;)

" Kenang diriku selalu di hatimu. Selalu di jiwamu, simpan di memorimu. Ku nanti dirimu bila malam pun tiba.
Cukup kita yang tahu, mimpi jadi saksinya