I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Hai kawan.



لسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Hai sahabat. Maaf kerana lambat meng-update blog. Diri dilanda virus malas yang amat. Buat ape pun malas. Even nak makan pun jadi malas. Bila dekat asrama, tak sabar nak balik cause nak update blog bagai. Bila di rumah. Perghh kerajinan tuh hilang dah. Chill anak dara memang macamni.

Niat hati nak cerita pasal hari hari di asrama selama 3 weeks yerr. 3 weeks k. Jangan main gila lamanya. Dengan exam dia. Pergh struggle gila lah semua form 5 stay up bagai sampai pukul 2 3 pagi.
Aku + Exam ? Acano? Insyaallah boleh buat. Boleh buat tuh memang, tapi keputusan? Allahu'alam lah. Berserah. Aku dah cuba sedayanya. Atleast aku tidak meniru or bawak toyol whatever or nak tukar tukar jawapan dengan budak pandai dalam kelas ku itu. Ops~

Ohyeah Hari Guru this year paling membosankan. Tak sehebat tahun lepas. Tapi cikgu cakap sebaik ada lakonan from form 5. Takdelah membosankan sangat. Lakonan oleh form 5? Ohyeah ohyeah aku terlibat. Lakonan ini mengisahkan tentang Kenangan Di Sementa macamtuh lah. Watak utama Moon, Zatika & Robyy. Watak aku sebagai Bakal Bini Robi. Hahaha ye selepas itu aku di-cop sebagai tunang Robi. Selekeh. Tapi sumpah kenangan. Tengok Pengetua gelak paling comelll ~~

Hari hari selepas exam di-isikan dengan berlepak, main kad UNO milik Arniszan ye, setiap minggu naik rooftop, parti liar di SF2 & dan pelbagai aksi lagi. Lepas tension lah konon.

Yang paling penting dalam 3 weeks tuh. Kakak kesayangan saya. Iaitu Miss Azwa sofia telah mendatangkan diri ke Sementa. Ya Allah hanya tuhan je tahu betapa happy nya aku jumpa dia. Yelah 2 weeks before tuh aku ada termimpi dia. Tup tup tup dapat jumpa dia. Selama 3 hari juga selalu jumpa dia. Sempat lah lepaskan rindu di hati ini kan kakphea walaupun sekejap :') Impian kami untuk naik rooftop sesama tak kesampaian. Hmm tkpe tkpe ade rezeki kita naik ye ;)

P/S : Video lakonan akan dimasukkan before balik asrama minggu ni ;)