I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Booyeah

" Rindu sangat ni with Damansarians "


Berhabuk juga blog kesayangan aku ni. maaflah sungguh tiada masa untuk mengupdate blog ini. Yelah SPM semakin menghampiri.

Eh nak cerita apa je ni. Terlalu banyak nak diceritakan akan tetapi dah lupa kott.

Yelah nak cerita harituh aku dapat kem hardcore. Kem budak jahat. Kalau semua budak jahat semua berkumpul mesti lah happening jadinya right. kem dekat tapak kem tentera di Chamang. Mak ai sumpah dilayan macam tentera. Sangat hardcore. Tidur berapa jam je. Mandi memang tak mandi setakat kena rendam dalam sungai 5 minit je la dapat. Aku group 8. Ketua group Mamak. Penolong ketua adalah aku ^.^ haha then ahli ahlinya Yana, Ieka, budak form 4, Tot, Asli, Pupak & Togo. Semua ahlinya aku rapat. Time dekat kem aku paling rapat dengan Tot. Dan semenjak itu lah bermula....skipskip // Sumpah sayang gila nak balik cause happy sngt dekat sana :')

Ada " Hari Kecergasan " . Aku masuk Bola tampar. Ye menang. Second place jelah mampu en. Best best.

Thennn haaaa minggu lepas aku balik rumah Alyaaaa sayangggg :* sangat best. Merempit weh. Alya bawak laju sangat. Takkuuut taww saya :'( tapi best weh. Mak Alya, Mak angkat saya ;) wehh yang paling seronoknya rumah Alya ada banyak kucing. Saya sangat suka kucinggggg ! Saya sayang Alya.

Ohyeahh gerak Bukit Jalil for Hari Koperasi SeMalaysia. Wieeee best. Ramai sangat. Makan non-stop ha.

K sampai sini je saya nak cerita. Goodbye sayang