I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Shake yr tits


" Berbuka puasa bersama kelas dan cikgu jurusan. And lemme introduce you my AKDP teacher, Cikgu Pian ;) "


Ohmaaaaaaigod ! So long no blogging. Oh misshhh you my beautiful blog. *Err, beautiful ke? Wieeee. Ohhaaaai to my reeader or my stalker. Best stalk aku? Haha. Kkkk chillex. So how's life? Okaay je haaa. Aku tak update langsung sepanjang bulan yang penuh keberkatan ini iaitu bulan puaasaaa. Wieee tinggal 2 hari je lagi untuk berpuasa then raaaayyaaaa ;) Maigoshh sangat pantas masa berjalan. Aku rasa masa tak berjalan dah berlari niii wehh cause sumpah laju sangat masa berlalu.


So here my storyyyy ;)

2 weeks ago went to Kuantan with Alya. Tidur rumah Aini :) Okaay best je cause thats my first time jejak kaki dekat Kuantan ;) So malam jumaat tuh lepak area rumah je. Photoshoot area rumah je semua. Keesokan harinye kami gerak Bandar Kuantan. Pusing pusingg semua. Berbuka dekat padang ;) Sangat best cause my baby kak pheaaa ade :') Kakak Sofia sangat kurus ya all know. Macam model muslimah sudaaaa :) Heeee. So onnnn.. Sangat bestttt :D

Hahaha k ni cerita paling lawak la. Camni. Ade one night tuh. Aku, Alya, Moon, Rose, Zue, Dompod, Arie, Adik, Eena, Ayu & Ekin naik rooftop dalam pukul 1230 pagi weh. Sumpah happy gila dekat atas. Dengan photoshoot bagai dekat atas tu semua. Tuup tupp guard nampak maybe cause kitorang bising sangta or die nmpk flash dslr kn. Kitorang kelam kabut turuun semua. Tengok tengok guard dengan waden lutfi ade dekat depan gate sambil suluh suluh atas. Hahaha. Esoknyaa kami kena panggil dengan warden. Semua warden ade wehh. Warden shima, yanti, alin, lutfi, pian, anuar, fadill, & azuan. Haha memang kecut perut aku. Walaupun aku masuk lambat. Kata kena denda balik kampung lambat bagai sekali
kena baca yaasin je dekat surau haha. K lawak dan paling kenangan kann. ;)


Ini paling macam babi sial tuiii lah. Cam kimak sssangat perangai nak mencuri. Weh bodoh betul pencuri pencuri yang ade dekat block SITI FATIMAH tu.Duit aku hilang RM60 and yang paling terbaru phone nokia torchlight aku boleh hilang jugak yang paling tak boleh tahan tuh. Phone cikau pun orang ade nafsu nak curi. Bapak desperate gila kau pencuri! Weh kalau lah pencuri tuhh orang taktahuu dia yg mencuri tak pe gak. Ni semua orang tahu then orang kutuk kutuk belakang. Maaaluuuuunye. Yg tak boleh blaa yg mencuri tuh semua muka bapak baik nya. Macam malaikat. Sekali setan la sialll. Dah macam dajal aku tengok. nak mencuri pun beragak la. Kawan makan kawan cenggini curi harta kwan jugak! Last word babi. Kau forever sakai

p/s : Just went back from pavilion. Papa belanja me this Vincci Oxford Wedges worth RM399. Just cant believe ittttt bapak aku boleh jadi se-sporting cani.