I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Infinity and beyond.

Since Ive got ipad and download this blogger application, amat memudahkan aku untuk always update this blog. Yknow my life kinda bored now. Terasa diri begitu useless, yelah dengan tak berkerjanya. Homaaaai, kalau lah aku ada kawan kawan dekat Putra ni plus they got transport, pergh memang seronok lah. Ni dah lah no friends, public transport pun jauh dan susah nak dapat.

And since zaman persekolahan tamat and and OH MY GOD IM 18. Rasa macam takde kawan. Kawan sementa semua entah kemana. Semua lah tiada. Dari yang rapat gila ke yang dulu rapat sekrang tak rapat dan yang tak rapat langsung, takde yang contact aku. Maybe aku ni....... yeap aku sedar siapa aku. Kalau aku tak cari diorang, diorang tiada hati nak cari aku. Takpe itu aku dah perasaan lama. Tiba masanya, I will gone forever from your life. I will be part of yr memories only.

Sedihnya jadi diri aku.

Kalau lah aku dapat luahkan apa yang aku rasakan sekarang dekat blog ni. Mungkin mereka sedar betapa....... no! Takkan cerita. Fullstop here.

One day, when you miss me and you wants to see me and find me. That time, will be........

Bye, Assalammualaikum. Mohon maaf untuk segala galanya.