I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

New life. Again

Assalammualaikum blogger.

Yes long time no blogging. Im actually kinda lazy to update this blog cause nothing interesting things happening in my life.

But lately, I miss to blogging etc.

So what do you wanna know bout my life? SPM results? Syukur alhamdullilah memang tak di target untuk dapat that kinda excel results for me lah haha. Now Im applying all of uni yang ada di malaysia ni. Setakat ni dapat Unisel & UTP.

Talking about UTP. Got Surat Jemputan to Educamp this 15/4. Shit, Im scared. Sebab its actually 100 percent like an interview. So Im googled about Educamp ni so its 100% using English. So MUST speak in english and guess what i cant speak in english fluently. Kalau surh tulis boleh lah nak bedal weh. Ini speaking. Goyang lutut kawe. Berbelit lidah aii gini.

Berjaya atau tidak actually aku tak kisah, just nak cari pengalaman. If dapat, itu rezeki. Kalau tak dapat, get up and keep on trying. Lols

This month sumpah macam banyak dugaan dari segi perasaan haha so whatever.
This month jugak got jpj test this 12/4 je kott. Serabut ni.

Lets talk about perasaan? Perasaan is something we cant play with. Okay faham tak faham? Dah la..... Malas nak cakap

Just aku tak suka kena perli. Aku benci. Kena bahan okay lagi.


Bye.....