I am Shaheera. They, my friends, called me Eewa, Cheewa, Wayne & vampire too. 19. I am weird. Im a girl with braces.
You can find me on facebook/twitter
at @eerawayne. Insta: shaheewa

Ambil kisah.

Universiti Teknologi Malaysia _ UTM not UITM bukan apa cakap UTM, mereka kata uitm macam argh haha whatever my new life has began since last 2 June just no times to keep on updating blogg yelah ya allah subhanallah busy tak terkata ni pun curi masa untuk update blog sekejap.

So aku ambil course perancangan bandar dan wilayah ni hm dah 1 month in this course so rasa nak menyesal tu ada lah menyesal amek UTM menyesal tak amek UM bagai tu memang hari hari terasa tapi argh. Aku wonder macam mana senior boleh bertahan in this course oh, jangan cakap lah studio kalau takde yang tension ke menangis tu macam pelik ah kan. Mesti akan ada nya la, sometimes aku tak faham lecture nak apa. Macam mana nak puaskan hati dorang.

Now, bulan puasa. Dengan project 2 & 3 menanti. Entah mampu atau tidak. Hargh berserah, dah 4 orang budak course pindah dari course ni. Ada yang tak tahan, ada yang cita-cita berbeza. Aku cita-cita memang nak jadi architect tapi jadi planner pun pecah mental.

Nak jadi planner ni bukan setakat fizikal je kena cergas, mental pun kena kukuh. Tambah tambah time studio. Serious, tadi first time lah aku menangis sebab studio ni. Pecah mental aku. Dengan iphone pecah then blank terus tak boleh guna. Aku memang rasa nak mengamuk tapi hihi aku senyum je.

Sejak masuk sini, aku rasa aku selekeh gila, nak tengok cermin betulkan cermin macam tkde masa ya know. This is my choice, i must not regret. But............

Sebaiklah ada mereka, kawan-kawan. Kalau tidak, aku dah gave up.

Sebenarnya best, tapi cara layanan tu buatkan aku wargh argh ergh hmrgh.

Thats all bye nak sambung buat kerja yang ada non-stop ni